GENEL BİLGİLER
Hortum veya kelepçe değiştirmeden önce motor soğutma suyunu boşaltmanız gerekir (Alt bölüm 3.4 e bakınız)
Sızmalar için radyatör boşaltma musluğuna ve motor bloku boşaltma sarı vidasına ve radyatör müşiri contasına da bakmak gerekir. Bu durumda bunları sökmek ve temizlemek ve takmak gerekir.
Tamirhane şartlarında bu iş yapılamacaksa, kanalda yapılacaksa otomobil kaldırıldıktan sonra altına 2 ton kapasiteli demir eşek konması gerekir.
ÇALIŞMA ŞEKLİ
1. Radyatör hortumlarının sökülmesi, motor bölümünde
2. Termostat (Motor soğutma suyunu belli sıcaklıkta tutma musluğu) hortumları,
3. Genleşme ve motor soğutma suyu tamamlama deposu hortum bağlantıları
4. Motor suyu devridaim yapılmaktadır. Motordan gelen ısınmış suyun emiliş demir borusu ve kalorifer peteğinden emilen sıcak su hortum bağlantısı, otomobilin altından görünüşü.
5. Karbüratör ısıtma sıcak su hortumları, motor bölümünde
6. Kalorifer peteği sıcak su girişi ve soğumuş su çıkış hortumları, otomobilin altından
7. Radyatör boşaltma musluğu, motor bölümünde.
8. Soğutma sıvısı müşiri (Motor suyu sıcaklığı 94 C dereceyi geçince fanı çalıştırır), motor bölümünde
9. Motor bloku soğutma sıvısı boşaltım sarı vidası.
Yarı şeffaf genleşebilen tanklı, kapalı devre ve sıvı tiptir. Termostad iç gövdeye sabit olarak bağlanmıştır. Alüminyum radyatöre bağlı fan müşürü uyarısı ile elektrikli fan motoru otomatik olarak çalışır...
1 yorum:
selam ben arabamın sılındır kapagını sokmek ıstıyorum ust kasnagı sokmelımıyım kapagı nasıl soke bılırım yardımlarınız ıcın tesekurler
Yorum Gönder